HR Digitalisering

In 2020 is Van Leeuwen gestart met Workday: het state of the art systeem op het gebied van HR digitalisering. Het vormt een belangrijk onderdeel van de People Strategy. Het systeem brengt alle HR activiteiten en -data digitaal en op een slimme manier bij elkaar. In 2022 zijn de laatste vestigingen in onder meer Noord Amerika en Australië op Workday aangesloten. Daarmee kunnen alle teams van Van Leeuwen nu voor het eerst ook digitaal samenwerken. Deze wereldwijde digitale verbinding biedt ons talloze nieuwe mogelijkheden om nog sneller data, kennis en ervaring uit te wisselen. En om te blijven leren. Zo is een Workday Learning module opgenomen, met een selectie van maar liefst 150 e learning cursussen over een breed scala aan onderwerpen. Medewerkers kunnen kiezen uit online trainingen op het vlak van leiderschap en management skills, digitale vaardigheden, veiligheid, communicatie, en nog veel meer. Er is veel interesse. Veel collega’s nemen ook het initiatief samen een training te volgen in kleine groepen. Zo leren we ook van elkaar.